Loading...

0
Loading
Košík je prázdný
Do dopravy zdarma zbývá nakoupit za  

Doprava a platby

 

 Výdejní místa Zásilkovny - ZDARMA nebo 59 Kč  

zobrazit podrobnosti >

  • Na výdejny Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. 
  • Dopravce vám zašle e-mail s trasovacím číslem pro sledování zásilky, kterou můžete sledovat na stránkách Zásilkovny.
  • V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny.
  • Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní.
  • Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, lze úložní dobu prodloužit tak, že odpovíte na informační SMS a požádáte o prodloužení. Nebo můžete k prodloužení využít odkaz v informačním e-mailu.
  • Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v SMS a v e-mailu. Zásilku může vyzvednout i někdo jiný, pokud bude znát heslo.
  • Kompletní seznam výdejních míst Zásilkovna s podrobnějšími informacemi o provozní době naleznete na stránce výdejní místa.

 

 

   Česká pošta – balík do ruky ZDARMA nebo 99 Kč 

zobrazit podrobnosti >

  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty

  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
  • V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.

 

   Kurýr PPL  ZDARMA nebo 99 Kč

zobrazit podrobnosti >

  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách PPL kurýr, případně lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení vás PPL Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s vámi jiný termín předání zásilky.

 


* Uvedené ceny jsou ceny za dopravu, v případě dopravy a platbou na dobírku, je nutno cenu dobírky přpočíst k ceně za dopravu.

Při objednávce nad 1500 Kč máte dopravu zdarma!

 




Platby

Na e-shopu máte na výběr několik způsobů platby.

 

     Bankovním příkazem (ZDARMA)

  • V případě platby bankovním převodem Vám ihned po odeslání objednávky přijde e-mailem číslo bankovního účtu, variabilní symbol a částka k uhrazení. Jakmile bude platba připsána na náš účet, bude zboží odesláno. V případě on-line plateb je platba na náš účet připsána zpravidla ihned.
     

     Online platba kartou (ZDARMA)

  • Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard
     

     Na dobírku (40 Kč)

  • Za zboží zaplatíte při přebírání zboží od doručovatele. Částku hradíte v hotovosti nebo na podporujících místech platební kartou.

 

Máte-li nějaký dotaz, neváhejte se na nás obrátit email:

   info@olioli.eu