Loading...

0
Loading
Košík je prázdný
Do dopravy zdarma zbývá nakoupit za  

Reklamace

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů a my vám dle vašeho přání zboží vyměníme, nebo vrátíme peníze.

Jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy v 14 denní lhůtě:

  • K odstoupení od smlouvy můžete využít náš reklamační formulář, případně krátký průvodní dopis.
  • Zde si můžete stáhnout tento formulář odstoupení od kupní smlouvy, který vytisknete a ručně vyplníte.
  • Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu Best Choice s.r.o., Žamberecká 926, 517 54 Vamberk.
  • Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy, kopii faktury, případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Zboží zasílejte kompletní a vždy pečlivě zabalené, aby nedošlo k poškození transportem. Samotné zboží, nepoškozené, neopotřebené a v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
  • Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést).
  • Adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy:
    Gandela - Reklamace
    Logea Fulfillment
    Třída 3. května 910
    763 02 Zlín-Malenovice

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy:

  • Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Dle zákona nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady

 

Záruka k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci:

  • K reklamaci můžete využít náš reklamační formulář, nebo kopii dokladu o koupi, případně krátký průvodní dopis.
  • Zde si můžete stáhnout tento formulář reklamační formulář, který vytisknete a ručně vyplníte.
  • Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Reklamované zboží vždy pečlivě zabalte do balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
  • Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést).
  • Adresa pro zaslání reklamace:
    Gandela - Reklamace
    Logea Fulfillment
    Třída 3. května 910
    763 02 Zlín-Malenovice. 

     

Vyřízení reklamace:

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na bankovní účet.

Budete-li mít nějakou nejasnost, neváhejte se na nás obrátit email: info@olioli.eu nebo volejte +420 499 399 742 (po-pá 9-15)