Reklamace
V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů a my vám dle vašeho přání zboží vyměníme, nebo vrátíme peníze.
Jak postupovat v případě odstoupení od kupní smlouvy v 14 denní lhůtě:
- K odstoupení od smlouvy můžete využít náš reklamační formulář, případně krátký průvodní dopis.
- Zde můžete využít k vyplnění tento online formulář odstoupení od kupní smlouvy.
- Zboží zašlete zpět nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu Best Choice s.r.o., Žamberecká 380/926, 517 54 Vamberk.
- Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy, kopii faktury, případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
- Zboží zasílejte kompletní a vždy pečlivě zabalené, aby nedošlo k poškození transportem. Samotné zboží, nepoškozené, neopotřebené a v originálním nepoškozeném obalu. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
- Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést).
- Adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy:
Best Choice s.r.o.
Žamberecká 380/926
Vamberk
517 54
Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy:
- Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Dle zákona nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady
Záruka k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci:
-
K reklamaci můžete využít náš reklamační formulář, nebo kopii dokladu o koupi, případně krátký průvodní dopis.
- Zde můžete využít k vyplnění tento online reklamační formulář.
- Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Reklamované zboží vždy pečlivě zabalte do balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
- Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést).
- Adresa pro zaslání reklamace:
Best Choice s.r.o.
Žamberecká 380/926
Vamberk
517 54
Vyřízení reklamace:
-
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
- V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na bankovní účet.
Budete-li mít nějakou nejasnost, neváhejte se na nás obrátit e-mail:
+420 608 731 020 - reklamace